onsdag 2 december 2009

Snörvel...

Förkylningen fortsätter och jag som ska jobba extra i spelbutiken torsdag till tisdag. Hur ska det gå? Får ladda upp med näsdukar och halstabletter.

Igår behandlade jag 3 hästar med blandad framgång. De 2 första gick fint men den 3:e hade en inflammation i vänster bakben så det blev lite besvärligare Hon kommer att behöva mkt hjälp men har som tur är, en bra och förståndig människa som ägare så det ska säkert lösa sig!

Idag blir det vila på förmiddagen, lite bilåkande på eftermiddagen och avslutningsvis ridskola med E. Ska verkligen anstränga mig ikväll. Har en tendens att lägga mig i, tjata och konstant vilja korrigera E:s ridteknik vilket leder till att hon blir väldigt irri och sur. Att jag aldrig lär mig?! Får nog sitta i bilen och vänta...

/ Tina