söndag 6 december 2009

Nu får det räcka...
Nu har förkylningen suttit i sen jag vet inte när och sen har jag haft migrän 2 ggr på en vecka.
Jobbat har jag iallafall men allt går ju med ett gäng Ipren och några liter nässpray.

I fredags hade några företagare, bla jag själv, en glögg & mingel kväll här i Dalby. Det var jättetrevligt! Smycken, heminredning, fotbad, axelmassage, barnkläder m.m. fanns att få och köpa. Jag hade 2 bord och sprang emellan som en tetting! Ett bord med Back on Track och ett med Aloe Vera produkter. Det var oxå där man fick massage och fotbad. Som tur var så hade jag med mig 2 tjejer från Forever Living och vi hjälptes åt med alla kunder. Kul med mkt folk och det var naturligtvis en del som man känner då vi höll till på min hemmaplan. Nästa år kommer vi igen och då ska vi annonsera lite tidigare så flera kan planera in myskvällen.

Nu ska jag försöka kurera mig för jag har fortfarande 3 dagar kvar att jobba inne i stan. Killen jag jobbar för är utomlands så jag kan ju inte gärna ringa och säga att jag är sjuk...bara att kämpa på ;) Tur att det inte är baconfebern man åkt på. Är inte vaccinerad och vet inte om jag ska ta sprutan heller...får se...

Ha det bäst!

/ Tina