måndag 30 november 2009

Här droppar det...från näsan. Ja, jag vet, lite onödig info men det är jobbigt jöö!!

Har precis lagt en order på Aloe Vera produkter som jag ska visa och sälja på fredag i Dalby bygdegård. Vi ska ha Glögg-och mingelkväll. Du kommer väl?!

Idag har jag iaf fått tummen ur och fixat fram ljusstakar (eller julstakar som M säger), stjärnor och en, inte allt för vacker, lysande snögubbe som pryder M´s fönster. Känner mig rätt nöjd med min insats. Hann iofs inte med att plantera hyacinterna som jag köpte igår men man ska ju ha nåt att göra imorgon oxå!

Apropå imorgon... Jag ska åka till Skokloster och behandla 2 hästar på förmiddagen. Det är hästar jag träffat förr så det blir (förhoppningsvis) inga överraskningar Ska bli kul! På kvällen ska träffa en ny pålle som står utanför Bälinge. Alltid lika spännande! Meddelar imorgon hur det gick...

Snoriga hälsningar
Tina