söndag 14 februari 2010

Nu jagar jag boxplats!

Har hittat min nya häst!! Tror jag...
"Klickandet" har inträffat och hästen som valde mig är en norsk kallblodstravare på 9 år. Otroligt trevlig och fin häst med världens sötaste öron och ödmjuka ögon. Han är lite för bra för att vara sann men då ska påpekas att jag ännu inte har provridit honom. Nästa helg ska jag åka upp och testa om vi verkligen är ämnade för varann. Han har gått som ridhäst de senaste 3 åren men stått nu ett tag pga olika orsaker.

Han står förnärvarande i Dalarna men det ska det bli ändring på. Innan jag bestämmer mig helt och fullt om jag ska köpa honom så måste jag ordna lite av de logistikproblem som infinner sig...stallet här hemma på gården är ju långt ifrån inflyttningsklart så nu jagar jag stallplats i närheten av Torresta. Så har du något tips på stallplats så hör gärna av dig!

Bild på finingen kommer snart...har lite databekymmer =(

/ Tina