fredag 26 februari 2010

Laddad...på många sätt.


Nu har jag precis lagt en jätteorder av Aloe Vera hos Forever Living Products så lagret här hemma är snart uppladdat igen. Skönt! Det är flera som ringer och har slut på Aloe Vera hemma. Känner du att du inte riktigt har koll på vad Aloe Vera är för nåt, och är nyfiken, så kommer jag gärna hem till DIG och har en hälsokväll för dig och dina vänner. Då får ni prova många av våra produkter och får samtidigt en trevlig stund med vännerna. Varför inte ha en hudvårdskväll med bästa vänninorna eller en fotvårdskväll med jobbarkompisarna? Möjligheterna är många...

Sportlovsveckan har mestadels spenderats i sängen. Laddad med snorpapper, näsdroppar och Ipren mot elak feber. Förkylningen slog ner som en blixt i söndags kväll och innan onsdagen var över var jag uppe i över 50 nysningar!! Idag lyckades jag pallra mig iväg på bio med barnen så dom ska ha NÅGOT kul att berätta om i skolan på måndag. Nåja...dom är iaf lediga och får sova ut på morgonen och inte ha några måsten under dagarna. Jo, några måsten har vi trots att det är lov: Borsta tänderna varje dag och UT och lek i snön varje dag!! Det där med tänderna tycker Maya vi ska släppa på när det är lov...

Ska se till att förkylningen är förintad innan söndag för då är planen att åka till Hedemora igen. Har fått tag i bomlös sadel så det problemet är löst. T.o.m. vädret ska vända tills i helgen. Endast någon minus och ingen mera snö!!! Laddad inför en häääärlig söndag!!!


Snörvel och nys
Tina