måndag 4 januari 2010

Den som söker han finner...

Jul och nyår har passerat och det blev faktiskt några dagars ledigt.
Januari månad kommer till stor del bestå av pluggande. Den 1-3 februari ska jag åter till Umeå men nu för att göra slutproven och bli färdig DIPLOMERAD hästfysioterapeut!!

Min egna ridning har legat på is ett tag nu och det riktigt suger i ridnerven i kroppen... Svårt att få till en regelbunden ridning när man inte har egen häst här hemma på gården. Har haft några gårdsmöten med involverade och planerat för en lösdrift. Arbetet med denna ska sättas igång så fort snön försvinner. Stolp och tråd ska köpas in, vindskydd ska byggas, hagen ska hägnas in och rensas m.m.
Sen så ska jag hitta en häst oxå!! Så har du något kallblod som du tror kommer passa mig så slå en pling! Jag har åkt och tittat på några men det har liksom inte vart MIN häst jag mött... Ja, ni hästägare vet vad jag menar. Det har inte klickat mellan oss.
Ska titta på en valack på torsdag. Får se om det äntligen säger klick!

/Tina