måndag 8 mars 2010

Nu är det nära.

Dagen har betett sig som en typisk måndag. Det som kunde gå fel gjorde det oxå... Ett element på jobbet började läcka vatten. Inte lite droppande utan det riktigt flödade ut över golvet. Tog nästan 6 tim innan det kom en reparatör och lagade läckan. Under tiden varvade jag kunder med att moppa golvet, om och om igen. Kul... Sen tappade jag ut hela 3 rullar med enkronor ut över golvet. Allt under mindre än en timme! Jippi!! Plocka enkronor eller ta hand om kunderna som strömmar in? Hmm.

Imorgon är jag iaf ledig och då ska jag styra kosan till Hedemora och hämta min alldeles egna häst, Bae Jazz!!! Jag är lite nervös men jätteglad att han äntligen ska komma hem. Tack Lollo som lånar ut lädergrimma, transportskydd och ett täcke till honom. Ska fixa egna vad det lider.
Nu ska jag åka ner till stallet och fixa det sista inför imorgon.

/ Tina