lördag 20 februari 2010

Men förbaskade vädergudar, ge er nu!!


Men vem vad det som beställde det här vädret??? Snön har ju vräkt ner i flera dagar nu och jag som var väldigt nöjd med den snön som redan kommit ner. Tanken var ju att jag skulle åka och rida Bae Jazz imorgon men vädret säger: "stanna inne, istället för att köra 15 mil enkel resa i snöstorm!" Hmm...får nog lyda och satsa på en tripp nästa helg istället. Jag som längtar så!!!!
Stallet jag tittade på var iaf kanonfint och jag kom genast jättebra överens med stallägarinnan! Här kommer både Bae Jazz och jag definitivt att trivas. KUL!!

Nu sliter Maya mig i ärmen och vill ha hjälp med att städa sitt rum inför ev kompisbesök under sportlovet. Får väl göra ett ryck och plocka upp de 26.587 indianpärlor som ligger utspridda på hennes golv. Hasande gång har varit det enda sätt att ta sig fram där inne på senaste tiden...



Snöiga hälsningar Tina