söndag 2 januari 2011

Happy new year!!

2011 kommer bli ett mycket spännande år! Det börjar bra iallafall. Kunder fortsätter att ringa och boka in mig för besök i stallet, dom köper Back on Track produkter och några skickar t.o.m. julkort!

Jullovet har vart otroligt skönt och mysigt. Spenderats med familjen på hemmaplan, i pulkabacken, i biosalongen, hos goda grannar och framför tv:n med familjens gemensamma julklapp: xbox kinect. Jag har hört talas om musarm och tennisarmbåge men xbox-knä?? Allt hoppande och skuttande har satt sina spår i en gammal (?) kropp...

Nyåret firades hos familjen Lindvall med supersmarrig mat och dryck, underbara vänner, champagne, lekar, nyårscharader, kinesiska lyktor som försvann i snöstormen och en flock barn som skötte sig exemplariskt!!! Tur att vi firade hemma hos folk som äger en snöplog så vi kunde komma hem på nattkröken ;) Hade ju drällt ner en massa lappmögel under kvällen.

Jag kommer att resa bort en vecka till Egypten med familjen men när jag kommer tillbaka är jag uppladdad och redo för ett fortsatt kanon år. (och till alla eventuella inbrottstjuvar som läser detta: det finns fortfarande 8 personer, 2 hundar, 1 katt och 9 hönor kvar på gården så ni kan ju glömma att göra inbrott hemma hos oss. Inte för att hönorna eller katten är utbildade i att försvara hus & hem men ändå!!)

GOD FORTSÄTTNING PÅ DET NYA ÅRET!

Tina